HOME » Service en Garantie

Service & Garantie bij MO'HELLI, ontdek ze allemaal.

De Service en Garantie van Mo'Helli biedt jou meer zekerheid bij het online bestellen. Bekijk ze hieronder.

 

PRODUCTGARANTIE

Je ontvangt wat je hebt besteld. Dat klinkt logisch en dat is het ook. Je wilt immers hetgeen je op onze website hebt gezien en besteld. Mocht er iets mis zijn gegaan met het verpakken of tijdens het transport. Laat het ons dan weten en dan lossen wij het op.

 

VOORRAADGARANTIE

Alles direct leverbaar

Elk product in onze webshop is direct leverbaar, tenzij dit nadrukkelijk anders staat vermeld.
Mocht het voorkomen dat iets echt niet meer op voorraad is, dan nemen wij contact met je op.
 

VERZENDGARANTIE

Voor 14.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden!

Bestel nu tot 14.00 uur en wij versturen het gegarandeerd nog dezelfde werkdag. Zo heb jij het morgen al in huis. Mits betaald via Ideal, Mister Cash of i.d. Er is geen minimale afname verplichting. Je hebt geen inlogcodes of wachtwoorden nodig. Iedereen kan en mag bij ons bestellen

BETAALSERVICE

Veilige betaalomgeving, volop betaalopties

Veilig betalen doe je in de extra beveiligde HTTPS omgeving, hierdoor zijn jouw gegevens veilig. Betaling kun je vooraf via MOLLIE onze betaalprovider. Kies uit Credit card, Ideal, Mister Cash of Bankoverschrijving.
 
 

BEZORGSERVICE

Gratis Bezorgen of afhalen op jouw moment

Iedere bestelling wordt gratis bezorgd door Bpost bij een afname van € 50,- per bestelling in België en bij minimale afname van € 100,- binnen de EU. Je kunt ook kiezen voor een afhaal punt in België.

OMRUILGARANTIE

Geen reparatie met lange wachttijden! Wij zijn overtuigd van de kwaliteit die wij bieden, Waar anderen 1 jaar fabrieksgarantie geven, krijg je bij ons 2 jaar omruilgarantie op iedere harsverwarmer die je bij ons hebt aangeschaft. Toch kan het voorkomen dat er een keer iets defect raakt. In dat geval kun je het naar ons toesturen of brengen. Kunnen wij het niet direct repareren, dan ruilen we de heater direct om. (denk wel even om je factuur met de aankoopdatum)

GEBRUIK SERVICE

Heldere stap voor stap Gebruiksaanwijzing

Bij elk product vindt je een productuitleg. Daaronder tref je een uitgebreide gebruiksaanwijzing aan. Heb je desondanks nog vragen neem dan contact met ons op wij helpen je graag!


Mo'Helli Support
Heb je nog vragen? Wil je advies? Bel, mail of App ons. Je kunt ons dagelijks bereiken via mail: info@mohelli.be of per telefoon: 0487/77.48.35
Soms zijn we druk met trainingen en tref je ons niet direct, in dat geval nemen wij gegarandeerd binnen 24 uur contact met je op, zo niet kan dit zijn door vakantie of dergelijke maar dan word dit vermeld op onze website www.mohelli.be.